יום שישי, 26 ביולי 2019

גיבורי העל פותחים שנה

הפעם מרבה בקבצים ולא במילים...
אחרי שנים של פתיחות שנה וארגון הגן או הכיתה לקראת בואם של הקטנטנים, בא לי גיבורי על. ככה בא לי...
עשו את זה לפני... עכשיו אני!

לפני שמדפיסים חשוב לבדוק שפונט Choco קיים על המחשב שלכם מאחר וחלק מהקבצים ניתנים לעריכה ויראו משובשים ללא הפונט.

במפגש הראשון ברכה מתנה
בעיצוב גיבורי על 💪 
(הרעיון של העיפרון ביד מקבוצת מורות משקיעות) 
הקובץ כאן והוא ניתן לעריכה להוספת שם הכיתה/המורה והורדת הניקוד.






לוח מערכת שעות, תכנון שבועי, תורנים וקבוצות
קובץ עם ניקוד כאן




קובץ ללא ניקוד כאן




רכישת פסי קישוט כאן



לוח מה עושים כשמסיימים
קובץ עם ניקוד כאן
קובץ ללא ניקוד כאן




שמות למעמד קטלוגי או קלסר רחב
קובץ כאן ניתן לעריכה והוספת שמות התלמידים






המספרים 0-10 
קובץ עם ניקוד כאן



קובץ ללא ניקוד כאן





או 0-20 קובץ עם ניקוד כאן



0-20 קובץ ללא ניקוד כאן





לוח יום הולדת
קובץ עם ניקוד כאן
קובץ ללא ניקוד כאן
קובץ עם חודשים עבריים כאן







מברק של גיבור על 
שולחים להורים מילה טובה ומחזקת על גיבור/ת העל שלהם
קובץ עם ניקוד כאן
קובץ ללא ניקוד כאן


שומרת לי על השולחן בקופסה ומחכה להזדמנות לשלוח מברק ןלשמח הורה וילד/ה






סרגל אותיות דפוס כתב לרכישה כאן
חצי כיווני כתיבה קובץ לא שלי הוא מקבוצת מורות משקיעות כאן




לרכישת מה בילקוט? כאן




מהו כוח העל שלי דף למילוי בשבוע הראשון ללימודים
קובץ עם ניקוד כאן
קובץ ללא ניקוד כאן







ולוח מרכזי 

במפגש הראשון הילדים יצבעו את הגוף וכל הדמויות יתלו על לוח מעוצב בדומה לדוגמאות מהרשת



מקור התמונה מכאן


מקור התמונה מכאן

וזה מה שהכנתי









הגוף לבן ולבת 

קובץ כאן







ועוד רעיון מהרשת
שאשמח לאמץ להרכבת מילים....


רציתי ועשיתי..
כך זה נראה בכיתה שלי באמצע ספטמבר





מלמדת את הצליל תָ נותנת לוח כוח על :)




גיבורי העל כותבים חוויה הקובץ








ולבקשת הקהל
גיבורי העל כותבים גם סיפור
את הקובץ תמצאו כאן





ליום הורים סוכרייה על מקל חנות "מורות משקיעות"






27 תגובות:

  1. שרית, זה מקסים הרעיון של גיבורי על והדמויות שהכנת ובכלל כל הקונטקסט לנושא בכיתה. מודה לך ובאמת מאמצת. תודה רבה

    השבמחק
  2. מהמם!! כיצד מורידים את הפונט?

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו יש לי אותו מלא זמן על המחשב נסי לחפש בגוגל. אם אמצא אשתף קישור.
      תודה!!!

      מחק
  3. וואוווו הכל מושלם. כל הכבוד ותודה ענקית על השיתוף.

    השבמחק
  4. שרית יקרה,
    תודה רבה על שיתוף הקבצים!
    אני עוקבת אחרי הפעילות שלך, ואני חושבת שאת מחנכת מעוררת השראה!!!
    חברה שלחה לי את הקישור, כי ידעה שאני מתכננת גם כיתת "גיבורי על", ואף התחלתי לאסוף חומרים מהאינטרנט ומהפינטרסט, אבל כרגיל,
    ההשקעה שלך בתכנים ובאסטטיקה עולה על הכל.
    שוב תודה לך, בשמי ובשם תלמידיי לעתיד:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. עליזה היקרה,
      תודה רבה על הפרגון. ריגשת אותי מאוד.
      אשמח לראות תמונות מהכיתה שלך בבוא הזמן ואם יש לך רעיונות נוספים שחשבת עליהם או נתקלת בהם, אשמח שתשתפי אותי, אולי יתאימו גם לכיתה שלי.
      שתהיה לך שנה נפלאה!!!

      מחק
  5. אהבתי מאוד את הרעיון והעיצוב. תודה רבה על השיתוף!

    השבמחק
  6. פשוט מקסים, תודה רבה על השיתוף. באיזה גופן את משתמשת?

    השבמחק
  7. מקסים! תודה רבה על השיתוף.

    השבמחק
  8. ממש מקסים
    מקווה שרוב הקבצים שאת מעלה יהיו קבצי וורד שהם פתוחים לעריכה כי אני חייבת להחליף לשפה ערבית 😉

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך חבל. אני משתדלת לשתף קבצים סגורים כי לאורך זמן ראיתי שהם מאוד משתבשים בפורמט פתוח. אבל אם את צריכה לשנות לעברית אני תמיד שמחה לתת את הקובץ לשינוי ואז להעלות גם גירסה בשפה נוספת.

      מחק
  9. שרית יקרה תודה רבה על כל הרעיונות.
    אני גננת בגן אשל בערבה, אשמח אם תשלחי חי את הכותרות ללוח (תונים וכו ) פתוח שאתאים לגן את הכותרת.
    בברכת יום טוב,
    קרוליין

    השבמחק
  10. שרית, ואו!
    איזה קבצים מדהימים!
    תודה רבה אהבתי מאוד.

    השבמחק
  11. שרית היקרה, קודם כל תודה ענקית!!! רעיונות מהממם וביצוע מושלם :).
    אני רוצה להוסיף כותרות נוספות לכיתתית, לכן אשמח לדעת באיזו פונטי את השתמשת בעיצוב הכותרות?
    אם יש אפשרות לקבל קובץ כותרות הניתן לעריכה, זה יהיה מעולה.
    תודה, טניה.

    השבמחק
  12. וואו! מקסים מקסים!
    באיזה גודל בערך התמונות?
    אני רוצה לבקש מההורים להביא למפגש הכרות תמונה של הילדים

    השבמחק
  13. אתי לבן קוזיאל28 באוגוסט 2020 בשעה 4:40

    היי שרית, אהבתי מאוד את הרעיון ומאמצת אותו בשמחה.
    האם יש לך קבצים של סדר יום עם גיבורי על?והאם יש לך את הקבצים בוורד שאוכל לשנות לפי הצרכים?
    מודה לך מאוד מראש.
    אתי

    השבמחק
    תשובות
    1. הי. יש לך קבצים של סדר יום לשלוח לי?

      מחק
  14. מדהים! תודה! נתן לי רעיון לתקופה זו כדי לעודד את הילדים שחוזרים לבית הספר שהם גיבורי על וביחד ננצח את הקורונה!

    השבמחק
  15. האם יש בחנות של מורות משקיעות את העטיפה לסוכריה?

    השבמחק